perjantai 1. helmikuuta 2013

Naked truth














Musta olis hienoa, että etenkin nuoret oppisi ymmärtämään sen, että monet prinsessat ovat loppupeleissä menninkäisiä. Oikeesti keskivertopäivänä henggaan Tonin pieruverkkareissa tolla keskimmäisellä naamalla, ja oon ihan fine sen kanssa. Oikeestaan musta oon jopa söpö ilman meikkiä. Meikillä ja piednnyksillä oon ihan helvetin kaunis, so fuckn what? Noi kaikki kuvat on otettu tänää tunnin sisällä suihkusta, pitäs lähteä asiakaspalveluhommiin niin ihan hyvä siivota sitä naamaria vähän. Mun mielestä se, että hyväksyy itsensä semmosena kun on on sitä oikeeta kauneutta. Jos ihminen on ruma sisältä, se on myös täys paska ulkoota!




Kerta nyt rupesin kehumaan niin tässä on koko paska pidennyksineen, tekoripsineen, bilemeikkeineen päivineen. Sillon kun tää kuva on otettu 2010 vuonna vihasin itteeni, vihasin ulkonäköäni, vihasin mun harvahampaita ja nyt mulla on kriisi koska luultavasti mun kannattas korjata ne ennen kisoja (oon vaan jo hyväksyny ne osana mua), enkä todellakaan ollut onnellinen tuolloin. Nykyään rakastan itteäni just sellasena kun olen ja olen myös onnellinen; elämä on noin 100% helpompaa nykyään, joten work for it.

ps. kunhan saan nyt mun duuni ja lukemisrutiinit rullaamaan niin alkaa tulemaan niitä postauksia tosta fitnessistä ja ah niiin ihanista pääsykokeista. huhhuh! Myt nyt ekaan duunipäivään.

<3:LLÄ ITSERAKAS

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti