sunnuntai 24. helmikuuta 2013

seuraavat neljä viikkoa

Juujuu, aikamoista aikamoista. 6h aerobista pukkaa tähän treenisettiin viikossa, muutenkin aika brutaalilta taas näyttää :D Eli ekat 4 viikkoa bombshelleissa meni ihan jees alkujärkytyksestä huolimatta, mitä nyt murtuneella kyljellä osa treeneistä. Ekat 4 viikkoa siis meni "aineenvaihduntabuustin" merkeissä ja painon ei ollut edes tarkoitus laskea, no ei sillä että niin olisi käynytkään :D .... seuraavien neljän viikon jälkeen pitäisi kyllä jotain painon putoamista tapahtua, sillä mulla ei lihasmassaa pitäisi tulla lisää, eikä sitä tommosella treenillä tulekaan, toivottavasti!

Moni puntaroi parisuhteen hyötyjä ja haittoja. Treenin kannalta rakastuminen kannattaa, siis jos on nainen: rakastuessaan naisten testosteronitasot nousevat puolella, puolestaan miesten testosteronin tuotanto vähenee 40%:lla. Tämän takia siis tosibodarimiehet ei seurustele?!?! tai ainakaan ole rakastuneita.



Niiin tuskin tosta trollfacesta paljoa on jäljellä enää syksyllä jos mun kehitys menee tätä rataa(siis ajatusleikkinä että Tonin testot vaan imeytyy mulle ja mun kehitykseen) :D Alkaa pikkuhiljaa toi tän paskan symbioosin toinen osapuoli uskoa, että joo-o, mulla sitä lihasmassaa tulee aika helvetin hyvällä treenivasteella, siis suhteessa siihen että en esim IKINÄ ole treenannut itseäni loppuun salilla, tai mitenkään tosissaan rehkinyt. Luultavasti mulle kasvais kivekset jos niin tekisin. Jokatapauksessa lisäisin Tonin/rakastumisen mun lisäravinnearsenaaliin.

Äärimmäisen mielenkiintoinen tieteisdoku aivojen toiminnasta yle areenassa, kannattaa katsoa vaikkei lääkiksestä tms haaveile tai asia muuten sen enempää kiinnosta.

Aivojen automatiikka tässä siis linkki dokkariin. Itseäni kiinnostaa eniten nimenomaan neurologia, etenkin neurokirurgia, plastiikkakirurgia ja patologia. Ja yleensäkin mua on aina kiinnostanut aivot/psyyke,kuolema ja avaruus. Ken uskoo horoskooppeihin, niin olen siis skorppari. Onhan noi todella mystisiä aiheita, mutta niin äärimmäisen mielenkiintoisia!




Tässä toinen aivan helmi! Eli jos kvanttifysiikka ja oleminen/tietoisuus kiinnostaa, niin kannattaa lukea Kari Enqvistin Olemisen porteilla kirja. Jos ei ole mitään käryä edes perus kvanttifysiikasta(lukion fy8) ja perus kemiasta, niin voi olla hyvinkin vaikeaselkoinen kirja. Pakko myöntää, etten ikinä ole lukenut ainuttakaan kaunokirjallisuuden kirjaa loppuun :E olen kyllä aloittanut monia, mutten vaan pääse niihin sisälle. En esim ikinä koskaan ikinä ole koulussa, edes lukiossa, lukenut niitä äidinkielen kurssien "pakollisia" teoksia... tästä huolimatta kirjotin mm Alkesis Kiven 7 veljestä kirjasta 10- esseen/kirja-arvostelun lukion tokalla eli terkkuja vaan Tilun äikän maikoille ;D.Lahjattomat treenaa, arvostan toki heitä jotka tekevät duunia numeroidensa eteen, itse en harrastanut, vaikka lähes poikkeuksetta kaikki reaalit lukion päättötokarissa 9-10 + muutama 8. Jottei  nyt ihan katkeroiduta niin kävin jokaisen enkun kurssin 2 kertaa, sillä sain aina ekasta hylsyn ja tokasta yrityksesta 5-. Enkun numero päättötokarissa on 5 ja kirjotuksista B. Tosin muutin lukion jälkeen Australiaan ja nykyään englanti sujuu vallan mainiosti! Ainakin puhuminen siis. (:

Tulen tekemään noita pääsykoepostauksia yms settejä, jotka ei liity treenaamiseen, siis tässä lähitulevaisuudessa... mutta as i have said mulla on 3 vuoden sisällä ineen Helsingin lääketieteelliseen strategia ;) Mun ongelma on se, ettei mua suoraan sanottuna vittuakaan kiinnosta perinteinen fysiikka, etenkään mekaniikka, siis hyvittuensyö! Tai suurpiirteinen lukion bilsa ja kemia nyt yleisesti ottaen on perseestä :DDD Että morgenmorgen vaan ... kaipaan Galenosta, hirveetä paskaa suoraan sanottuna laittaa pääsykoevaatimuksiksi lukion fy.ke,bi, mutta mielipiteensä kullakin.

1 kommentti: