lauantai 2. helmikuuta 2013

HANSKAT HIERTÄÄÄ








OMFG näytin tänää lähes(mutta en ihan) ihmiseltä kun näin miun!! vaaaaanhaaa koulukaveria, ketä en hyvänä kaverina ollutkaan nähnyt öööö 4 vuoteen? Ei siinä, samoja vanhoja pieruja oltiin. Vähän ehkä oli roolit vaihtuneet, ainakin mitä tohon ulkonäköön tuleee. Oli vallan mukavaa, uhosin, että vois mennä leffaan joku pv(no päiviä on viiden vuodenkin kuluttua, ei sillä ;) ). Jopa kiinnostaa ihmiset jollain tasolla nykyään, en edes tunne olevani antisosiaalinen, oon vaan itsetietoinen! Ei mulla ole mitään tarvetta hengailla turhien ihmisten kanssa, keiden elämä ei mua silleen sen enempää liikuta, mielummin kaivan nenää kotona.


Se fiilis kun meet salille omilla avaimillas ja tunnet olevasi kotona astuessasi staffin pukuhuoneisiin respan ollessa kiinni<3 Raahasin salikamat tänää salille, meinaan säilyttää niitä siellä. Tänää meitä oli treenaamassa noin 10 miestä + minä, tosin menin ihan miehestä camopantseissa ja pääkalloteepparissa. Oli ihan jees pumppi haukkarissa, sain tehtyä 5x10 20kg tangolla oli ihan jees setit, se oli kuitenkin viimeinen liike. Onnistuin myös reväyttämään, no minkäs muunkaan ku jalkapohjan, siis mitä?!? rusahdus vaan kuulu -.-' Oon tehnyt vähän soittolistaa salille, ihan helmeä kun voi itse päättää mitä soittaa duunipäivänsä :D Oon muuten aivan käsittämättömän onnellinen tosta työstä, siis aivan mahtava porukka ja paikka. Kerrankin sali, missä ei näitä salien "Perustyyppejä" tunnu olevan ainakaan liikaa, siis; kuolaajia,voihkijoita,lehdenlukijoita,mahtimuskeleita,kaikkitietäviä yms ... todella hyvä tekemisen meininki siellä. Ihanaa päästä maanantaista aloittamaan uudet rytmit, tosin vähän jännittää kun on hirveästi uutta opittavaa tossa työssä, vaikkei mitään rakettitiedettä olekaan, ongelmana lähinnä se, että muistaa mitä,miten ja milloin tehdä :D

ps. jotain positiivista eli se, ettei mua kiinnosta shoppailla ku treenikamoja. Viiksettää vaan kun mikään ei mahdu päälle hanskoista ja hartioista, mutta muuten kaikki roikkuu, huoh!








Haha mun soittolistat on siis pääasiassa raskaampaa settiä, MUTTA sitten siellä on välissä aina tämmösiä kinderiylläreitä!! ;) sinäänsä paskamunkki jos on joku raskas sarja kesken ja kikkeliteknot paukkuu kajareista...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti