tiistai 26. helmikuuta 2013

Pure albino






 


Niin satun olemaan tämmönen luonnon albiino(blondi) ja pienenä mua kiusattiin koulussa mun valkosista hiuksista ja talvisin valkosesta ihosta(kuitenkin kesäsin olen ihan nigga). Nykyään rakastan mun hiusten väriä ja etenkin mun silmien väriä! Musta noi on niin siistit kun pupillin ympäriltä alkaa ihan valkosesta tummenemaan lähes yönsiniseks iiriksen ulkotreunaa kohden<3 Vähän ku olis liukuvärjätyt silmät :D

Onhan tässä värittömyydessä huonot puolensa, esim se, että jos en värittele kulmakarvoja, niin näytän pelleltä, samoin ripsiä ei paljoa näy ilman ripsaria ja kesäsin on raivostuttavaa olla ruskea valkosella karvapeitteellä ... voin vaan kuvitella mimmonen se karvojen poisto-operaatio ennen kisoja tulee olemaan :D


EEH niin mulla olis kyllä mahis käydä solkussa ilmaseks vaikka joka päivä, mutten viitti vanhentaa itteäni, mun mielestä vaalea/vähän päivettynyt iho on kauniimpi kuin överirusketus,jonka saan omin avuin jo yhdessä päivässä rannalla(roaccutanin aikana alle päivässä)




Tässä tosiaan väri yhden rantapäivän jälkeen (ignoratkaa toi paskanen tukka). Mietin jo hetken, että mahtaako Turussa olla otsoniaukko, kun toi väri oli ihan älytön ...


omom olen jopa saanut luettua, ja sillä jatketaan! 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti