sunnuntai 3. helmikuuta 2013

GET on my LEVEL bitch

Tiiän, että aika moni eksyy tähän blogiin lääkis hakusanan avulla ... niin mä nyt painotan, että haen tokaa kertaa, tavoitteena päästä sisään 3 vuoden sisällä (mulla on siis myös paljon muita prioriteettjä elämässä). Kuitenkin seuraavat 4kk tulee pyörimään hyvin paljon duunin(sali),treenin(sali) ja pääsykokeiden ympärillä.

Mun ihan ykkösvinkki ittelleni(ja heille ketkä on ihan fine sen kanssa, että noloilu on ok!)on se, että keksikää timeouttekemistä!!! Siis se tunne kun oot lukenu (mukamas) ***usti ,mistään ei tule mitään, hakkaat päätä seinää, mikään ei onnistu ja tulee pelkkiä epäonnistumisia. Mun vinkki näihin hetkiin on se, että kehittää oman timeoutnollauksen, jossa saat siis ajatukset veke+voit kehittyä vaan fiilistelemällä ja apinoimalla. Opettelin suflaamaan 2011 pääsykoekeväänä, se on ihan ok, koska käyn paljon reiveissä ja sille on käyttöä, mutta sanon suoraan ei heille, ketkä käy normiklubeilla=noloa. Nyt nimenomaan pointti on siinä, että ei niin kun mä teen, vaan kuten sanon. Pari zidukkaa ja ewri fakin dei aim saffööling, eikä muuten kato paikkaa sitten.

Erehdyin kattomaan crip walkkia youtubesta ja nyt se on mun timeout 2013. Siis en todellakaan osaa tanssia, en oo ikinä käynyt tunneilla tai mitään. Eli sitten kun vituttaa lukeminen, timeoutit kehiin, hyvä fiils ja sitten takasin lukemaan. Ohan tää noloa, mutta kannattaa kokeilla. Tässä eka apinointisetti muutaman youtubepätkän tapittamisen jälkeen :E


Siis tän mä katoin ....





Ahahaha tässä ensimmäinen apinointisuoritus :::::D




HUOM! etenkin toi vaatetus on olennainen asia ;) Huomen luultavasti cripitän duunissa moppi kädessä heeela daagen, mutta siitä ei tule videota, ainakaan enempää, mitä salin valvontakameroihin tallentuu :3


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti