sunnuntai 3. helmikuuta 2013

Viiksettää


elokuu





tammikuu


Tommonen 5kk kehitys, aikasemmin en ainakaan tietoisesti treenannut yläselkää, enkä käsiä :D vatsoja ja takareisiä+persettä. Tähän on syynsä, siis mun syömishäiriö+mulla kroppa vastaa treeniin todella hyvin, vaikka se olis tehty vähän vasemmalla kädellä ja syöden suht päin persettä,kunhan proteiinia on tarpeeksi. Innolla odottelen mihin musta on, kun olen tilivelvollinen koutseille.

Noniinno mun laji siis on _bikini_fitness, en tiiä siitä poseeraamisesta vielä mitään, mummokin yritti mua lahjoa tekemään sitä "mallikävelyä" olin vaan et: "Nouuuuuuuuuuuuuuu mihin oon taas lapioni työntäny". Luultavasti mulla on lihasta enimmäkseen tarpeeks, eli pääpaino onkin sitten siinä aaaaaah niin ehaanassa cardiossa, jota vihaan. Oon taas vältellyt meidän cardiohuonetta, jopa huoneen imuroiminen ja moppaus on mielekkäämpää, ja ne suoritinkin mallikkaasti!

Välikommentti:  tarkemmin kun zoomailin, niin luultavasti tossa alemmassa kuvassa oon kerännyt 10kg puhdasta fättiä. Semmosta tää fögge-elämä on. Opin ton föggen Turussa, tarkottaa kuulemma tuhtia.

Tää on just niin tätä, perjantaina kattelin töissä jotain MEGATESTOSUPERANABOLIKKIBOOSTERMUTANTMAHTI -purkkia. Eilen treenasin suht kovaa miesten seurassa ja miesten paidassa, ja lopputulos: MULLE OLI KASVANUT PARTA YÖLLÄ! tai siis yks karva, mutta ihan sama. Päätelmä=hei leidiiiit, kaikki mikä viittaa miehiin, tai minkä suorittamiseen tarvii vähän enemmän munaa, niin erittäin tod.näk. kasvattaa teille myös semmoset, siis munat! Parrankasvatusfaktaa naisille ja parrattomille miehille


Tekevälle sattuu...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti