perjantai 15. helmikuuta 2013

Murtajan hanskat

Niin maanataina erehdyin mainitsemaan että hei, vittu! Mun treenihän kulkee. NO ONKO EDES YLLÄTTÄVÄÄ, ETTÄ TIISTAINA MURSIN KYLKILUUNI VETÄMÄLLÄ PAINONNOSTOVYÖN VÄHÄN TURHAN VOIMALLA VYÖTÄRÖLLE, siis oikeesti?!?! :DDDDDDDDDD Vastahan mä hehkutin, että nyt mulla menee ehkä jopa ihan ok,VIRHE!

Oikeesti ei kenellekään satu tämmöstä, niin siis paitsi mulle. Ehkä olisin vaan niin ylivoimanen syksyllä, että pakko antaa 4-6vko etumatkaa muille. No pain no gain... ja treenit jatkuu. Lääkäri sanoi, että saa treenata minkä kestää. Yllättävän hyvin olen saanut treenattua, mutta keskikroppaa ei saa rasittaa ja hengittäminen nopeasti/syvään sattuu, eli cardiot tulee olemaan aika nollassa aluksi.

En viellä tiedä mitä valmentajat meinaa, eli joudunko "medical holdiin" vai saanko jonkun poikkeustreeniohjelman, will see, toivottavasti tulis nyt äkkiä jotain vastausta jostain, että tiiän mitä mun pitäs tehdä. Treeniohjelmakin pitäisi vaihtua maanantaista. Ehkä tää oli joku merkki, että olis syytä keskittyä niihin pääsykokeisiin...




Kemian kirjotuksetkin olis tossa kohta, en vaan ole saanut mitään laskua ytl:stä, ehkä se on merkki ettei kannata mennä sinne kokeeseen koska jään auton alle matkalla sinne tms. Itseasiassa mulla on joku semmonen tutina, että sitten kun niin hienosti käy, että pääsen lääkikseen luultavasti kävelen onnesta sokaistuneena auton alle tms :D


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti