torstai 17. tammikuuta 2013

Let's get the party started ...

10 pointsia ja papukaijamerkki jos joku osaa kertoa a) Missä oon b) Mitä teen c) Mitä mun pitäis tehdä atm d) miksen kuitenkaan tee ?!?! Okei kerron vähän, ELI oon kirjastossa, kirjotan blogia(sherlock), pitäs opiskella .... ja ajatukset vaan pyörii bikini fitnessin ympärillä, ylläri? Onko edes yllättävää, että ennen pääsykokeita kehitän just sopivasti tavotteet syksyn sm-karsintoihin ja saan valmennuspaikan jenkkitiimistä. Siis tää on jo toka kerta kun mun rakkauteni rautaan vaan tulee ja ns. torpeedoi lääkiksen pääsykokeet, toki voin syyttää tästä vaan itteäni, mutta uskon, että tää kaikki tulee olemaan sen arvosta... ja ehkäpä mulla riittää motiveissönii runnoa itteni sisään sinne hinttibunkkeriin tai edes kemmalle. Rakkautta oon raudalle antanut jo huikeet 6 vuotta, tosin mitä nyt ekat vuodet jotain ihme perus heilumista pikkupunttien kanssa naistenlehti kainalossa :DDD  Eli kilpaileminen tulee olemaan vaan ns kirsikka kakun päälle, ja kuten sanottu moni kakku päältä kaunis; tämän kakun sisältö tulee olemaan lähes pelkkää VERTA,HIKEÄ JA TUSKAA! Ja ilman kakkua ei ole kirsikkaa...
  
Tuloksia viime pääsykokeiden jälkeiseltä ajalta...ja ei, en päässyt lääketieteelliseen...






 

 
 
 


Eniveis nyt on paikka Team Bombshellissa eli olen hyvissä käsissä. Eka treeni- ja ruokavaliohjelma tulee varmaan parin viikon sisällä ja ne eivät tule yleiseen jakoon, koska maksan valmennuksista yms hömpästä hunajaa, ne on "salaista matskua"  ja kukaan ei oikeasti tee mitään mun ohjelmilla, sillä jokaisen keho on yksilö, eikä ole mitään "yleispätevää" ohjelmaa, jolla kaikki saisi tuloksia. Kaikki yksityiskohtaisemmat treenijutut, mitä täällä tulee näkymään on siis omaa vemputtamista (liian isoilla painoilla ja paskalla tekniikalla tietenkin!).

Tässä rasvaisessa kunnossa ollaan tällä hetkellä...



 
Ja yleisenä varoituksen sanana tämä blogi tulee olemaan huano somi bloki, eli kyllä lupaan kirjottaa rasittavaa stadia from tois pual jokkee höystettynä englannilla. Voin täten myös luvata, että kirjoitusvirheiden joukko tulee olemaan kattava ja osittain jopa tahallinen! ;)
 
<3:llä Laura

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti