perjantai 25. tammikuuta 2013

HuHHuH



Siis mikä viikko? Pakko kelaa taas että mitäs mitäs, no mitäs? Perjantaina mulla pitäisi alkaa uudet tuulet elämässä, eli muutto takaisin stadiin ja uusi työpaikka niiin keskellä ytimessä kun voi vaan olla. Oon vaan niin onnellinen siitä, että pääsen salille töihin, etten todellakaan vielä usko sitä ja oon aivan varma, että joku kerkee menee pieleen :D Aivan mahtava sali! Kunpa kaikilla saleilla olisi yhtä lämminhenkinen ja aito hyvä meno. Mulle sali=toinen koti, eli pääsen ns treenaamaan kotona ja tekemään töitä kotona, how cool is that?!? Pystyn myös keskittymään pääsykokeisiin lukemiseen paremmin, lähtökohtanahan on se että koulussa ollaan pk seudulla ens syksystä. Mieluiten lääkiksessä, mutta kemma olis kanssa ihan ok!



Jotenkin hirvittävän suuria riskejä (ei oikeesti edes ole, mutta elämä koulii) taas matkassa ja olen ihmistyypiltäni "entä jos,mitäs sitten?" Mun ja Tonin suurin ero on ehkä tossa, eli mä meen,teen ja kelaan vasta sitten. Toni kartoittaa asiat ekana ja tekee ratkasut niiden pohjalta ilman hirveetä stressiä tulevasta. 



En oikeesti ajatellut ikinä pääseväni edes haastatteluun, saati saavani sitä paikkaa, mutta ihana huomata, että välillä riittää että on oma itsensä ja kuhan hymyilee niin kaikesta selviää, SIIS JOPA mun harvahammashymyllä :E :,) Tulee varmaan kriisi kun pitää korjata toi rako hampaiden välissä ennen syksyn kisoja, tuntuu oudolta, jotenkin siitä on tullut osa mun identiteettiä? Vaikka nuorempana vihasin sitä. Oikeesti elättelen toivoa siitä, että nyt tää vuosi olis se mun vuosi. Yläasteelta saakka mun elämä on ollut hyvin epästabiilia ja todella vaikeeta, eli olen oppinut suhtautumaan elämään hyvin nöyrästi. Yleisesti mitään asiaa ei kannata ottaa liian varmana ja aina pitää olla plan b.



Jenkkien pään Bikini Fitness valmentaja Vanessa Campbell, joka vastaa myös mun treenien ja ruokien suunittelusta. Pakko olla kiitollinen siitä, että uskalsin lähteä mukaan touhuun! Jotenkin konkretisoitui noi kilpailutavoitteet kun näki oman nimen ifbb:n kilpailijalistassa, pitää vaan toivoa, että treenit kulkee ja saan luvan kilpailla valmentajien puolesta. En tosin ole lavalle nousemassakaan jos yhtään näyttää siltä, että kunto on epävarma. Helsingissä pystyn osallistumaan myös kimppatreeneihin, etenkin posetreenit tulee mulle tarpeeseen :E Muutenkin mahtavaa kelata, että teen aamucardion ennen töitä, sitten jään samaan paikkaan töihin ja vielä töiden jälkeen treenaamaan<3 :-D Tän viikon aamutreenejä on jäänyt välistä pienen flunssan takia, mutta yleisesti ottaen kaikki on sujunut mallikkaasti ja ruokavaliosta pidetty kiinni. Eilen nukuin salin jälkeen koko päivän. Kävin 14 nukkuun, heräsin 18 syömään, takas nukkuun, 21.30 syömään ja nyt heräsin 7.00 syömään.Ihanaa kun on pystynyt nukkumaan, tuntuu että olen ihan eri ihminen.

Kävin salin vaa'alla eilen 68,4kg :E ja mulla on vielä menkat, eikä edes ollut aamupaino. Eli paino on pudonnut jonkun 3kg ekan viikon aikana. Aika jännä? Tuskin on edes nesteitä, sillä ennen Bombshelleja olen elänyt VHH elämää 5 vuotta ja nytten mulla on perunaa ja riisiä yms ruokavaliossa.

Muikeeta viikonloppua! Laura xoxo

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti